Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Χολέμπας: Θα νικήσουμε και στη Γερμανία

«Δεν παίζουμε εμείς υπό πίεση. Εμείς τους νικήσαμε. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι θα τους νικήσουμε και στη Γερμανία»… Ο Χοσέ Χολέμπας δίνει το δικό του μήνυμα για τον αγώνα με την Ντόρτμουντ. Διαβάστε τι είπε ακόμη ο άσος του Ολυμπιακού, για τη θητεία του στον Πειραιά, τον Ερνέστο Βαλβέρδε, και την Εθνική ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Χοσέ Χολέμπας

-Για την αγωνιστική άνοδο του Ολυμπιακού σε σχέση με την αρχή της αγωνιστικής σεζόν:
«Όλη η ομάδα αμύνεται πολύ καλά και βγαίνει γρήγορα στην επίθεση. Αυτό είναι το σημαντικότερο. Συνδυάζονται καλά όλες οι γραμμές και αυτό βγαίνει μέσα στο παιχνίδι».

-Για αγωνιστική του εξέλιξή:
«Πλέον είμαι πιο μεγάλος. Αγωνίζομαι σε ένα μεγάλο σύλλογο και πρέπει να δουλεύω σκληρά για να παραμείνω σε αυτό το επίπεδο. Προσπαθώ πολύ, πιστεύω ότι έχω εξελιχθεί, και παίρνω τα πράγματα όπως έρχονται, δηλαδή, προσαρμόζομαι και κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ».

-Είναι ικανοποιημένος από τις εμφανίσεις του;
«Ικανοποιημένος και χαρούμενος δεν πρέπει να είσαι ποτέ. Δεν πρέπει να επαναπαύεσαι. Θα είμαι ικανοποιημένος με αυτά που θα έρθουν. Πρέπει να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό, για να είμαι χαρούμενος και να μένω στο επιθυμητό επίπεδο που είναι να παίζω βασικός στον Ολυμπιακό».

-Σε ποια θέση του αρέσει να αγωνίζεται περισσότερο:
«Έχω πει πολλές φορές ότι άρχισα να παίζω ως αριστερός μέσος. Όταν όμως ήρθε ο κ. Λίνεν στη Μόναχο 1860 μετατοπίστηκα πιο πίσω. Εκεί είδα ότι μπορώ να προσφέρω περισσότερα πράγματα και νομίζω ότι μου ταιριάζει καλύτερα. Είχα συνηθίσει να παίζω ως αριστερός μέσος είτε και ως δεξιός εξτρέμ, σαν αμυντικός όμως ποτέ. Για αυτό και δεν έχω την εμπειρία που έχει ένας αμυντικός.
Δουλεύω ακόμη τη θέση για να πω την αλήθεια. Μου αρέσει να ξεκινάω από την άμυνα μια επίθεση. Νομίζω ότι έχω περισσότερα που μπορώ να κάνω ακόμη όμως έχω κάποιες αδυναμίες. Μπορείς να γίνει πάντα καλύτερος αρκεί να το θέλεις.

-Για τον Βαλβέρδε:
«Αισθάνομαι πολύ καλά με τον προπονητή μου. Κάθε φορά που κάνω κάτι λάθος μου εξηγεί τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω. Γενικότερα για να είμαι καλύτερος και να βελτιώσω τις αδυναμίες μου. Αυτό είναι και κάτι που πρέπει να κάνει κάθε ένας καλός προπονητής».

-Για το ματς με την Ντόρτμουντ:
«Είναι σημαντικό να είμαστε τακτικά σωστοί και να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας μέσα στο παιχνίδι. Δεν παίζουμε εμείς υπό πίεση. Εμείς τους νικήσαμε και έχουμε τους τρεις βαθμούς από το πρώτο παιχνίδι. Εκείνοι δεν έχουν νίκη. Παίζουν εντός και πρέπει να νικήσουν πάση θυσία αν θέλουν να έχουν ελπίδες ακόμη και για την έξοδο στο Europa League. Αυτό είναι το δύσκολο σημείο για την Ντόρτμουντ, ότι πρέπει να νικήσει οπωσδήποτε.
Το γεγονός ότι έχουν πολλή πίεση. Έχουν νέους παίκτες που δεν έχουν εμπειρία σε τέτοιες καταστάσεις. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να νικήσουμε και στη Γερμανία».

-Για την υποστήριξη των οπαδών:
«Πάρα πολύ σημαντική και στην ψυχολογία και στην απόδοσή μας. Εγώ δεν έχω ξαναδεί τέτοιος οπαδούς. Μας υποστηρίζουν πάρα πολύ. Ειδικά στο Τσάμπιονς Λιγκ ακόμη και μετά απ’ την ήττα από τη Μαρσέιγ μας χειροκρότησε. Όπως και στο παιχνίδι με την Άρσεναλ που δεχθήκαμε δύο χαζά γκολ. Έτσι είναι αυτή η διοργάνωση, τα λάθη τιμωρούνται και μάλιστα γρήγορα λογικό αφού παίζουν οι καλύτερες ομάδες. Κερδίσαμε τη Ντόρτμουντ και θα δούμε τι θα γίνει και στο εκτός έδρας.

-Τι συμβαίνει με το ελληνικό διαβατήριο:
«Περιμένω να μου απαντήσουν το πότε θα υπογράψω για να έχω στα χέρια μου το διαβατήριο».

-Εάν έχει μιλήσει με κάποιον από την Εθνική ομάδα:
«Μιλήσαμε μια φορά με τον Τάκη Φύσσα ο οποίος είναι καιρό στην Εθνική και με κατατόπισε».

-Θέλεις να παίξεις στην Εθνική:
«Το έχω πει πολλές φορές και εδώ και πολύ καιρό. Εάν δεν ήθελα να αγωνιστώ δεν θα περνούσα αυτό το άγχος και το στρες για να βγάλω το διαβατήριο».

-Για το φιλικό με Ρωσία. Εάν θα παίξει;
«Αν όλα είναι έτοιμα θα το ήθελαν πάρα πολύ. Θα ήταν τέλειο».

-Εάν έχει μιλήσει με τον Ότο Ρεχάγκελ:
«Δεν έχει τύχει και δεν πρέπει να ξέρει κάτι».

Πηγή: sport-fm.gr
_

Δεν υπάρχουν σχόλια: