Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Είναι ερωτευμένη η Αγγελική Ηλιάδη;

Είναι ερωτευμένη η Αγγελική Ηλιάδη;
Λαμπερή, ανανεωμένη και πολύ… αινιγματική ήταν η Αγγελική Ηλιάδη, η οποία το πρωί της Τετάρτης βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής «10-1 μαζί».


Αφού τραγούδησε μέσα στο χαμόγελο, κάτι που το «σήκωνε» και το νέο της κομμάτι με τίτλο «καλά τα περνάω», η τραγουδίστρια ρωτήθηκε πως νιώθει αυτήν την περίοδο. «Είμαι πολύ ευτυχισμένη», απάντησε εκείνη χωρίς δεύτερη σκέψη. Αφορμή βρήκε και ο Σπύρος Χαριτάτος και συνέχισε τις ερωτήσεις: «Καλά ευτυχισμένη. Ερωτευμένη είσαι;»

«Ε… τώρα γίνεσαι αδιάκριτος βρε Σπύρο μου», του απάντησε. Εκεί η Αγγελική κόλλησε, παρ’ όλα αυτά η κουβέντα δεν τελείωσε εκεί. «Μήπως είσαι ερωτευμένη και οι ματιές σου είναι θολές;», συνέχισε ο Γιώργος Καραμέρος. Και η Αγγελική αναρωτήθηκε «είναι θολά τα μάτια μου και δεν το έχω καταλάβε

Αν και τελικά δεν απάντησε καθαρά στο ερώτημα εάν είναι ερωτευμένη, η ερμηνεύτρια δήλωσε στους Καραμερο-χαριτάτους ότι αν κάποια στιγμή της προκύψει κάτι που μπορεί να το ανακοινώσει, θα το ανακοινώσει αμέσως. Σε κάθε περίπτωση, είπε, το γεγονός ότι μία γυναίκα κάποια στιγμή γίνεται μάνα, δεν αναιρεί την προσωπική της ζωή, που πρέπει κάπως να συνεχιστεί.

«Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο άνθρωπος που θα είναι δίπλα μου να έχει καλή ψυχή. Και αυτό φαίνεται από τα πρώτα λεπτά. Μετά από αυτό, εκείνο πού με νοιάζει είναι να αγαπήσει το παιδί μου. Είμαι ένας άνθρωπος που δίνομαι πάρα πολύ, χωρίς να περιμένω να πάρω», κατέληξε, δείχνοντας παράλληλα το τατουάζ με το όνομα του Μπάμπη Λαζαρίδη με το σταυρό που έχει στο μπράτσο της.






Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: