Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Η εξομολόγηση στη Ναταλία Γερμανού

Η Ελεονώρα Μελέτη, καλεσμένη στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού μίλησε για τα χρόνια που παρουσίαζε τον «Πρωινό Καφέ» , τη μετάβασή της στο Star αλλά και το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της μέσα σε αυτά τα χρόνια διαρκούς προβολής από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.


Η 33χρονη παρουσιάστρια, αφού χαρακτηρίστηκε από τη Ναταλία Γερμανού άνθρωπος που λέει τη γνώμη της ευθέως, δήλωσε: «Έχει τίμημα. Είναι μεγάλο το κόστος. Εμένα μου έχει κοστίσει και σε σχέσεις προσωπικές. Μερικοί άνθρωποι δεν αντέχουν την αλήθεια. Ή δεν την θέλουν ή δεν την αντέχουν όπως τη λες εσύ, θέλουν πιο μαμαδίστικο τρόπο», ενώ τόνισε: «Δεν ήμουν έτσι, έγινα. Ήμουν πολύ μπερδεμένη. Δεν ήξερα ποια είμαι και δεν τα είχα καλά με τον εαυτό μου για πολλά χρόνια. Νομίζω ότι στη ζωή ό,τι γινεται, συμβαίνει για κάποιον λόγο. Μέσα από τη δουλειά, έχω "δουλέψει" πάρα πολύ με τον εαυτό μου. Είναι πάρα πολύ ωραίο το ταξίδι για να βρεις ποια είσαι. Όταν πάρεις το μάθημα, όλα ξαφνικά θα αρχίσουν να αλλάζουν. Αγαπάς τον πόνο, τον δέχεσαι γιατί καταλαβαίνεις ότι έχει να σου δώσει πράγματα».

Επίσης, η Ελεονώρα Μελέτη μιλώντας για την αλλαγή αυτή στον χαρακτήρα της, πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν δυσκολίες εξωτερικές και εσύ να έχεις μηχανισμούς τέτοιους που σε κάνουν να ξέρεις να διαχειριστείς και να κρατήσεις κάποια επίπεδα ηρεμίας μέσα σου. Όλοι οι άνθρωποι, από τον πιο σημαντικό μέχρι τον τελευταίο, κάτι σου αφήνουν. Δεν φταίει ο άλλος για πράγματα που ενδεχομένως κάνει και δεν τα καταλαβαίνει. Σίγουρα φταίνε και οι δυο σε λάθη που γίνονται», ενώ για τις αντιδράσεις της αποκάλυψε: «Χάνω τη ψυχραιμία μου που σε περιπτώσεις που συνειδητοποιώ πως υπάρχει ένα ψέμα από πίσω ή που υποτιμάς τη νοημοσύνη μου. Γυαλίζει το μάτι μου. Προτιμώ μια σκληρή αλήθεια από ένα εύπεπτο ψέμα».

Για την τηλεοπτική της πορεία ανέφερε: «Η Ζήνα Κουτσελίνη με είχε στήσει στον τοίχο και όχι άδικα. Είχα πράγματα να μάθω από την κριτική της. Ήταν η πρώτη που με έβαλε στο τριπάκι που με έκανε να καταλάβω ότι αυτό που έβγαζα, δεν ήμουν εγώ. Ήμουν ένας άνθρωπος πολύ ανασφαλής, Με πολύ χαμηλό επίπεδο αυτοεκτίμησης. Νιώθω πως είναι μια δικαίωση (σ.σ. να σε αναγνωρίζουν άνθρωποι που σε κατέκριναν). Για κάποια χρόνια έκανα μόνο λάθη ενδεχομένως. Είχα και εγώ τα δικά μου τα φορτία τα βαριά που έπρεπε να πετάξω από πάνω μου. Είχα μια σχέση με τον εαυτό μου ψιλομπερδεμένη. Όταν είσαι ανασφαλής, ποτέ δεν θέλεις να πηγαίνεις σαν να είσαι αυτός που είσαι, πάντα παίρνεις ρόλους από τους γύρω σου».

Θα ξαναέκανε όμως πρωινό; Η παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης» απάντησε: «Όταν μου είπαν να κάνω τον "Πρωινό καφέ", εγώ δεν είπα ναι, έλεγα όχι. Δεν θα το έκανα τώρα τον «Πρωινό Καφέ». Αλλά δεν μετάνιωσα που το έκανα τότε. Πέρασα 3 χρόνια χάλια. Ήταν περίοδος που είχα εγκαταλείψει τον εαυτό μου. Οι προσωπικές μου σχέσεις πέρασαν μια κρίση. Μέχρι να μάθεις πώς παίζεται το παιχνίδι, να συνηθίσεις και να προσαρμοστείς σε όλο αυτό, ήθελε χρόνο».

Όσο για τις σχέσεις της με τον ΑΝΤ1, αποκάλυψε: «Οι άνθρωποι που έπρεπε να με στηρίξουν, δεν με στήριξαν. Θεωρώ ότι ο ΑΝΤ1 έχει ανθρώπους που δουλεύουν για αυτόν και δεν με στήριξαν, αλλά υπάρχει και η οικογένεια ΑΝΤ1 που διατηρώ άριστες σχέσεις και χάρη σε αυτή βρίσκομαι τώρα εδώ», ενώ για το κανάλι που συνεργάζεται εδώ και τρία χρόνια, το Star, τόνισε: «Το Star σου αφήνει ελεύθερο το πεδίο. Είναι ένας σταθμός που εμπιστεύεται τα πρόσωπά του. Σου αφήνει χώρο να δημιουργήσεις. Εγώ χρωστάω πάρα πολλά στον κύριο Σταμάτη Μαλέλη και νομίζω ότι πρέπει να το πω. Ήταν ένας άνθρωπος που με βοήθησε να πιστέψω στον εαυτό μου, τη στιγμή που άλλοι άνθρωποι με εγκατέλειπαν».

Επίσης, εξήγησε αν πρόκειται να μετακομίσει στη μεσημεριανή ζώνη: «Μου έχει γίνει πρόταση στο παρελθόν για τη μεσημεριανή ζώνη. Κάναμε κάποιες συζητήσεις, αλλά τελικά δεν έγινε αυτή η αλλαγή. Αλλά δεν έχω συζητήσει φέτος για κάποια αλλαγή. Είμαι πρωί και μένω πρωί!».

Τέλος, μιλώντας για το ενδεχόμενο να αποκτήσει ένα παιδί στο άμεσο μέλλον, ξεκαθάρισε: «Θα ήθελα να μου συμβεί στα επόμενα χρόνια. Να μου συμβεί όμως, όχι να το προσπαθήσω… Αν μου προέκυπτε μια εγκυμοσύνη και δεν ήταν κατάλληλος ο σύντροφος; Κάποιοι είναι κατάλληλοι μόνο για να περνάς καλά. Προσέχω να μην μου προκύψει!».

ΠΗΓΗ: yupi.gr
_

Δεν υπάρχουν σχόλια: