Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Γεγονότα που έζησα με τον παππού μου

Δεν ξέρω αν εσείς έχετε συνδεθεί με το αποχετευτικό δίκτυο, αλλά εμείς το κάναμε και μας έφερε ένα σορό προβλήματα. Ιδιαίτερα στον παππού μου.


Εκείνο το απόγευμα ,θέλεις γιατί η αδελφή μου πέταξε στη χέστρα - η μάνα μου είπε να την λέω τουαλέτα- και κάτι άλλα εκτός από χαρτιά, θέλεις γιατί η γιαγιά μου έριξε τα φλούδια από το αγγούρι στο νεροχύτη , ο αποχετευτικός σωλήνας βούλωσε.


Άνοιξε λοιπόν ο παππούς μου το τελευταίο φρεάτιο και μου είπε αυστηρά:
-Στάσου εδώ και όταν δεις να τρέχει καθαρό νερό να με φωνάξεις ,και πήγε να τραβήξει το καζανάκι της χέστρας.

Εγώ ,φορτωμένος με αυτή την τεράστια ευθύνη ,παρατηρούσα το ανοικτό φρεάτιο και έβλεπα να περνούν αργά εκείνα που η μάνα μου τα έλεγε ακαθαρσίες , αλλά εμείς στο σχολείο τα λέγαμε σκατά.
Κάποια στιγμή τα σκατά τέλειωσαν ,το καθαρό νερό έκανε την εμφάνιση του και εγώ , έχοντας εκπληρώσει την αποστολή μου ,βγάζοντας το χέρι μου από την μύτη , φώναξα

-Παππού ήρθε το καθαρό νερό.
-Εντάξει, είπε ο παππούς μου και σκέπασε το φρεάτιο.

Τότε με απορία τον ρώτησα
-Που πήγαν όλα αυτά παππού;

Εκείνος, σκούπισε με την ανάποδη της παλάμης του το στόμα, πήρε μια έκφραση αηδίας, έβαλε το καθαρό χέρι του το κεφάλι μου και μου είπε
-Στη βουλή….
_

Δεν υπάρχουν σχόλια: